FANDOM

John Edward Winchester (1954-2006) - Syn Henry'ego i Millie Wincheter. Ojciec Sama i Deana Winchester oraz Adama Milligan'a. Znany również jako mąż Mary Winchester. Po tym jak Mary została zgładzona przez demona Azazyla, John stał się łowcą i wyszkolił synów by oni również walczyli z nadprzyrodzonymi stworzeniami. Kiedy Dean miał 26 lat, a Sam miał zaczynać naukę w nowej szkole John niespodziewanie zniknął, co spowodowało, że jego synowie wrócili do polowania, aby go odnaleźć. Ostatecznie odnaleźli ojca, który poszukiwał broni, która mogłaby zgładzić demona Azazyla. Wkrótce po tym John zawarł umowę z demonem, dzięki której przywrócił Dean'a do życia, ale ceną za to było piekło. Jednak po jakimś czasie John'owi udało się uciec i jako duch pomógł Dean'owi ostatecznie zabić Azazyla zanim ruszył dalej.

☀Zanim został myśliwym, John był weteranem wojennym w Wietnamie (USMC) z Lawrence w stanie Kansas, pracował jako mechanik, a później był współwłaścicielem (z Mike Guenther) garażu w Lawrence.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki