FANDOM

Opis

1111111aaa.jpg

Anna Milton była upadłym aniołem, który wyrzekł się swego istnienia na rzecz życia ludzkiego. Anna była aniołem o wysokiej randze. Wiemy, że dowodziła garnizonem aniołów, w którym znajdowali się m.in. Castiel i Uriel. Stacjonowała na Ziemi w postaci obserwatora. Uważała, że anioły w przeciwieństwie do ludzi, są pozbawione uczuć i własnej woli. Anna porzuciła swoją łaskę, aby doświadczyć życia ludzkiego. Z tego powodu Bóg ukarał ją i została zesłana na Ziemię w marcu 1985 roku. Anna porównała utratę łaski z wycinaniem nerki nożem od masła. Kiedy dziewczyna spadała, ona i jej łaska, oddzieliły się od siebie. Tego samego roku, w grudniu, Anna urodziła się jako ludzkie dziecko Richarda i Amy Miltonów w Ohio. Jej łaska upadła w Kentucky na jednym z pól, gdzie w ciągu sześciu miesięcy przybrała postać stuletniego dębu. Kiedy dorastała, wpadała w panikę, która była powodem wspomnień i rzeczy, które przeżyła po tym, jak przestała słuchać Boga. Rodzice brali ją do psychiatry, przez co powoli zapominała o tym, że kiedyś była Aniołem. Uwierzyła, że była prawdziwym człowiekiem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki